Frida - Söndag.

Igår mötte vikki upp mig när jag slutade jobbet, Vi gick hem och såg på tv en stund.
Sen smet jag iväg för att fixa hans sista julklapp. Jag ljög mycket bra så han hade inte en aning.
Visste inte att jag var så bra på att ljuga!

Vi åkte till mjölby. han fick sina julklappar, och snäll som jag varit fick jag också julklappar!
Sen låg vi och kollade på musikhjälpen till kl 3 på natten.

Viktor skulle köpa frejs feta jacka, så jag fick vakna redan innan 12. men sen köpte han inte den, för den vart för dyr.

Jag tog mig hem, fixade presenten till nils, lagade mat och gick sen hem till hanna. Nils fick sin present, vi drack varm o'boy och mös lite.

Nu är jag hemma och har pratat i telefon med Emmie <3.

nu ska jag koka ris. imorgon jobbar jag 11-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0