Lina-Men älskling, du och jag sitter ihop med silvertejp

Jag har gjort ett framsteg i vuxenlivet! Nämligen det där med att spara pengar.. Har fört över halvan av det jag har kvar på kontot för att spara till londonresan! Ska även jobba hela November-December och får ju då två hela månadslöner. Vilket känns sjukt gött!

Igår opererades jag i munnen, dom skruvade in en titanskruv i överkäken på mig, det var obehagligt med näsblodet, sprutan in under näsan och yrheten av tabletten i början, sen fick jag lägga  mig i stolen och få ett stort plastskynke över mig, det var bara hål för munnen och näsan så jag kunde andas. Sen började dom borra, skära och hacka med hammare.. Det var sjukt läskigt! Men sprutan gjorde ondast. sen dess har jag bara sovit.. tills typ klockan 16 idag, då gick jag ner och ät lite soppa o kollade på tv för fösta gången på aslänge, hamnade på axess som visade "gömda landkonstverk" typ.. Såg mitt framtida sommarställe! Machu Picchu heter det, ligger högt uppe bland bergen, ända in i molnen, enbart omgivet av andra berg. Byggt av Inkafolket.



Fatta att få återhämta sig där! Fast då skulle det såklart inte vara en turistattraktion. Jag skulle vilja bo där med enbart de finaste människorna, såna man känner sig trygga med! Bara komma bort ifrån verligheten och de idioter som man faktiskt inte trodde existerade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0