Lina-"Det är bra att vara deppig, det finns inga bra låtskrivare som inte är skitdeppiga!"

Du...


Vi skulle sno den där gröna soffan utanför antikaffären, vi gjorde upp planer varenda gång vi var på väg för att köpa vin. Hur vi skulle klättra över staketet och buskarna och sen bära upp den över, men att vi behövde vara en person till. Vi skulle ställa den utanför Ubbes medans alla festade, vi skulle ha med den på Vernissagen i den övergivna kinaresturangen och sen bära upp den på berget, sitta i den varenda kväll och se ut över viken, kanske se dom där stjärnorna vi aldrig fick se. Istället kröp vi ner i min säng, såg på Ponyo och somnade. Du vaknade med ett ryck mitt i natten, jag fick en liten hjärtattack..

Jag önskar litegrann att du skjutit ut mig på den där flotten iallafall och låtit strömmen dra ut mig i havet just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0