Frida - Torsdag?

Jag har knappt koll på vilken dag det är.
Igår jobbade jag, sen klippte jag Nils. vi gick till station, där mötte jag upp vikki. vi käkade.
drack lite cider och kollade på lyxfällan. sen blev det musikfyrverkerier.
Vi gick till tivolit. Vikki vann en ful Lisa simpson. jag förlorade. Vi började gå mot station. jag övertalade vikki att stanna. så vi åkte karusell. Batman. ojojoj. jag kissa fan nästan ner mig. upp och ner gick den. Men tillslut var det över och min dödsångest släppte. Vi gick till andra tiviolit och Nils vann en ful Bart simpson. vi var vilda och galna.
Sen gick vi hem. sov. imorse ville jag inte vakna. men tillslut kom jag upp, kläder smink och ner i sängen igen. vikki vakna och var betydligt piggare än vad jag kände mig. låg kvar en stund och myste. sen var jag tvungen att knata till jobbet.

och trycka i mig 1 kaffe + 2 koffeintabletter. så nu funkar hjärnan igen. hoppas på en lugn eftermiddag.
ikväll blir det rix fm festival och raketer med min vilda och galna Nils.
Låter galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0