Frida - Tisdag.

Nu är jag och min packning hemma.
Åkte hem till vikki igår ju. vi kollade på Upp, eller jag kollade mest, för vikki somna.
Dessutom grät jag massor. den var ju så sorglig. Vikki tyckte att det var lite gulligt och lite roligt. dessutom grät jag ett par gånger efter att han somnat också. till en jävla barnfilm. herre gud.

Viktor gick upp vid 4 nån gång. jag sov länge. sen kom viktor hem och somnade. jag drack lite kaffe med hans mamma och syster. sen läste jag och kolla på tv. och petade lite på honom.

Han vakna tillslut och jag insåg att jag inte ätit på 30 timmar så vi drog till BK och sen hem och spela wii.
Jag börjar lära mig det där.

fick skjuts till stationen, och nu sitter jag här. ska duscha snart dock, har inte gjort det sen i lördags. och då har jag ändå varit och ramlat runt på en håkan konsert. gud vad jag är äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0