Frida - Skåne.

Jag är hemma, kom fram i lördags iofs. Vi festade hårt. jag vart full, men kollade på kameran så jag har hyffsad koll vad som hände den natten.

I söndags åkte vi bakis till en hästtävling.
på kvällen red jag. hoppade 110cm, damn im good.
Mina fingrar mår inte så bra. jag har feta köttsår på dem.

idag har jag plockat svamp med morfar, sen gillades det. jag har fixat pillas hår och klippt kungen.
Sen kom madde, så jag emmie & dave hoppade in i hennes bil, sen åkte vi till Kallsjön. ganska kallt, men helt okey.
maddes hund älskade att bada.

nu är jag hemma, alla ska rida men inte jag, eftersom att jag slitit bort halva ringfingret så är det ingen bra ide.
Tur att jag inte ska gifta mig snart för det hade inte gått att trä en ring över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0