Frida - Inget av det jag gjort kommer nånsin stå i en historiebok.

I fredags spelade vi tv-spel. det gick ganska bra. Blev att jag sov kvar så alarmet ringde kl 7, kl 8 satt jag på tåget och kl 10 började jag jobba 7 långa timmar utan rast. dessutom 7 fullbokade timmar. inte ens en lucka på 15min. PLUS! att jag fick jobba över 30 jävla minuter.

Sen åkte jag tillbaka till mjölet. Vi lirade tv-spel en stund och sen gick det åt helvete vid bossen, så vi sparade spelet och åkte till lägenheten dit viktor och hans pappa ska flytta på onsdag. den var jättefin. Sen blev det donlen och sen hem och sova.
Väcks lite efter 4, då skulle vikki upp, så jag snor hans täcke också och somnar om, vaknar kl 11, lirar lite wii för mig själv och klarar bossen ensam! + bossen på banan efter. stolt vart jag!
Sen drack jag kaffe och klappa katten kollade även krabbfiske programet lika spännande som ice road truckers! när vikki kom hem åkte vi till Ikea. jag köpte ljus, ville köpa svarta tallrikar, men de var slut. dumma bajsikea!
Tog det lugnt en stund i mjälet och kl 9 tog jag tåget hem.

Imorgon ska jag jobba, kanske luncha med nils och dricka måndags cider med fina matilda. gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0