Frida - Hemma!

Nu har jag kommit hem från after worken.
Vi käkade på en libanesisk restaurang. Meza hette den. uttalas inte mesa.
Det beställdes in 15 smårätter och sen grilltallrik.
Och jag smakade det mesta fastän att jag var rädd.
Det råa köttet vägrade jag dock att röra. usch och fy!
jag drack även 2 drinkar och vin.
Grilltallriken som kom in rörde jag inte ens. så jäkla mätt
Men sista drinken med vaniljglass var inte helt fel. inte den första heller, sommardröm hette den :)
Det röktes vattenpipa och pratades skit, min dialekt mobbades såklart.
Tror att bara min kväll kostade typ 600kr. men cheferna bjöd. så det är ju chill.
Nu måste jag sova så att jag orkar jobba 7 timmar utan rast imorgon. kaffe och koffeintabletter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0