Frida -

Idag klippte jag en kvinna. (eller några stycken såklart. men.)

Helt random säger hon:
- Har inte du jobbat i söderköping innan, i den lilla salongen vid blomaffären.
- Jo det har jag...
- Då har du klippt min son en gång, tyckte nämligen att du pratade som henne och såg ut som henne, fast mycket smalare. Dig glömmer man inte i första taget! Du måste ha gått ner massor i vikt.
bla bla bla.

haha, det var lite kul att höra.

Ikväll har jag varit vild och galen med nils. vi såg de där idolpojkarna sjunga hurricane, sen såg vi timoteij medan vi drack öl/cider. När velvet börja spela så gick vi.

Och käkade pizza. så nu har jag inte gått ner i vikt längre.
ska väl duscha nu och sen sova. imorgon ska det tydligen bli after work på restaurang med jobbet. ojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0