Frida -

Igår åkte jag till mjölby, lite lätt skakis för jag skulle vara själv i spökhuset ett tag innan vikki sluta. Men med en bok och scrubs så gick det bra.

Vikki kom hem och vart förvånad. han hade helt glömt bort att jag skulle komma. han formaterade datorn och jag läste. kl 05.30 skulle vi sova.

Vakna 12 och dra till norrköping. Hämta ut ticnet biljetter, köpa mysiga skor på chili, käka tacos, systemet och sen hem.
Följde vikki till station och gick sen hem till nils för att fixa en sak. och som jag fixade den! jag är lätt värd en vänskapsmedalj. dock är nils inte online, så jag kan inte berätta hur bäst jag är. surt!

Kommentarer
Postat av: Nisse

du är bäst mer än

2010-08-10 @ 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0