Lina-Tisdagsdans!

Idag köpte jag toalettpapper och nya marabouchokladen för mina sista slantar, fick tillochmed panta alla burkar för att ha råd med det! Fredag kan inte komma snart nog...

På vägen till affären kom jag att tänka på att jag såg väldigt sur eller allvarlig ut.. Och kom att tänka på att de flesta människor man möter utomhus ju gör det! Då gick jag igenom vad jag hade tänkt på innan som gjort mig så bekymrad. Det som dök upp var: JRK (vissa fattar...), Pantburkar, huruvida jag passar i beige eller ej och hur länge man kan ha tygskor utan att de går sönder helt.

Alltså inget som var särskilt allvarligt!

Kan alla, ALLA, lova mig att hedanefter när ni ser mig, så bjuder ni på ett stort leende? Ni skulle verkligen göra min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0