Lina-This is a one way street

Jag känner att jag haft så mycket huvudsnurr just nu! Nu är en bra tid för att få ner det?

Eller???


Jag älskar örtsalt, den människa som kom på det borde ha ett pris!!

Vi har fått hyra stadshotellet glaaaaaatiiiiiis om vi får dit massa massa folk, så ge er nu o gå på modevisning i augusti för tusan!!!


Jag menar.... Kvällsthé på garpeberget, badgers, RÄGGERS och Vengaboys..

Jag kommer sakna folket här i skogarna när jag flyttar sen....

Vad skulle man behöva ändra på för att bli den perfekta människan? Allt man är?

"Tu es trés mignon" Vad säger det mig??

Imon blire Rusta i Västervik för att köpa nya hörlurar t ipoden o en termosmugg, FÖR JAG BEHÖVER EN! Sen blire premiär på nybyggda systemet här i oldvillage, SJÄLVPLOCK<3

Sen..... Vårfeeeest! Jag ska ha knästrumpor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0