Lina-Keep your trousers on!

Jag håller på med ett par byxor just nu...





Här är min toile, självklart inga vita byxor! Kan någon ha det lixom??





Jag var dock tvungen att ta detta viscosetyg eftersom byxorna ska draperas och vi ville se hur det skulle falla.





Här är mönstret.. hahaha!



Drapering betyder NÅLA... som fan...




Måste btw lära mig hur man tar bort datummärkningen på kameran...

Ni har väl inte missat att jag gjort en udnerblogg till denna?

Ungaskapande.blogg.se

En blogg om en makalöst fantastisk modevisning jag och Fatima anordnar:D

Kommentarer
Postat av: bella

fan va snygga! I like! :D

2010-04-15 @ 19:08:47
URL: http://bellaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0