Frida - You're a thief and a witch, but I love you to death

Nu är jag hemma igen.

Äckelfilmen i fredags var äcklig nog att göra mig livrädd, även om 1an är värre. Vi sov, jag jobbade. men det känns så avlägset så jag kommer inte ihåg så mkt av det.

Jag åkte till mjölby, sa till viktor att han inte behövde möta mig, så jag promenerade själv i stormblåsten. han mötte mig dock den sista biten. Jag hade en present med mig. en björnstammen t-shirt som jag fick av Ian i fredags i utbyte mot att jag klippte honom. Viktor blev mycket glad:) Vi käkade på donken och sånt. och sov tidigt.

I söndags gick viktor upp tidigt. kl 06 typ. Jag sov kvar. hann säga: DITT JÄVLA PUCKO till honom innan han gick. jag har dåligt humör på morgonen. fast han hävdade att han varit jättegullig. Sen sa han att jag inte fick åka hem innan han kom tillbaka, då var jag tvungen att ringa donken först och säga det. och det ville jag ju inte.
Så jag umgicks med hans familj tills han slutade vid 16.

Sen var jag trött, så jag bestämde mig för att sova kvar där tills idag.

Och idag har vi typ bara lirat kortspel på jobbet. en kund har jag hunnit med också.
all good in the hood.

På torsdag ska jag och viktor nog se almedal, och på fredag blir det den svenska björnstammen och sen utgång till hugo. nice kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0