Frida - When I'm talking to myself I'd always rather be talking to you.

Idag har jag:
Fixat håret på en underbar kund.
läst ut sex and the city boken
Börjat läsa twilight boken för 3e gången.
sminkat mig 2 ggr.
fått ta 19.28 tåget hem
gått promenad runt strömmen med älskade Nils.
Pratat i telefon med underbar människa.

Och jag är lite orolig för svampbob. LINA! var rädd om honom. men jag ser ju på hans smile att han gillar tvångsavsugningen. den killen gillar allt. underbart att alltid ha ett leende på läpparna.

precis som jag säger till mina kunder som heter Glad i efternamn.
"det måste vara underbart att vara dig, du är ju alltid glad"
"fan va skönt att veta att även om du har världens sämsta dag, så är du ändå glad"
"HEJ! glad idag?"

Ja, min dåliga humor är perfekt.


Citat sofia:
haha läser man ert bloggnamn snabbt uppe i headern nu blir det nasty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0