Frida - Hej.

Wow! lina är tillbaka <3

jag har också varit borta en liten stund.
Under den tiden har jag hunnit med en del..
I fredags jobbade jag, vikki mötte mig på stationen, vi gick till coop, sen hem. Senare kom Nils och Olle.
det var filmkvällsdax. Jag valde the Descent. och jag ångrar mig alltid efter att ha sett den. så hemskt äcklig.
Jag och nisse var räddast.
Vi sov och det blev lördag.
En jävla helveteslördag kan man säga. Jag och nessa jobbade, det kommer in 5 kunder som alla hade tid. samtidigt.
Men med fin team work så löste vi det galant. bara för att vi är bäst.
Klippte en asiat som tyckte att jag hade fin näsa. haha.

Hem, duscha, och fixa iordning sig lite. nils och olle kom. och nils sminkade mig. fint.
Jag va pimpen, som festade med 3 killar. men olle gick hem istället för att dansa loss på hugo.
Vi andra stannade till kl kvart i 3 tyP. då fick jag och vikki till max och va skitballa.
Det utbröt ett slagsmål bredvid oss. folk slog varandra med stolar och sparkades på folk som låg ner. inte så moget- vi klarade oss helskinnade.

Det blev söndag och vi gick ut i solen och åt glass med nils. mysigt. hem, jag somnade. sen lagade jag köttfärspaj till mig och vikki. god blev den. nessa fick den till lunch idag också. kl 22.30 gick viktor till station. jag orkade inte hänga med utan somnade direkt.

Nu har jag gått runt strömmen med nils. bra gjort, heja oss!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha läser man ert bloggnamn snabbt uppe i headern nu blir det nasty.

2010-04-14 @ 19:43:58
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0