Frida - För vakterna ett vanligt dygn, jag fick sy 4 stygn.

En dag till...

Men idag har jag varit på underbart humör. förmodligen väldigt jobbig, eftersom att käften går i ett och så kan jag inte vara still. Ibland kan jag inte hålla tillbaka bokstavsbarnet inom mig, och då blir det som det blir.

Vär på montlé och handlade. kanske visar sen.
Försökte fixa skitet med deklarationen, men det gick inte. det gjorde mig lite arg.

men annars hade vi kul idag, pratade massa snusk och kiss & bajs.

När det var dax att sluta kirrade jag och Loch Nessa vars en chailatte och gled till station. så jävla äcklig är den!
äckligt god alltså.

Sen har jag gått runt strömmen med Nils. Damn we're good.

2 dagar kvar sen är denna arbetsveckan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0