Frida - Consider this a letter that I never sent.

I natt drömde jag mardrömmar om mitt jobb. Jag vaknade och var sjukt arg. berättade om dem på jobbet sen, och möttes av skratt.
Gjorde 2 folieslingningar idag, och en utväxtfärgning. chill chill.

Sen gick jag hem till Nils som bjussade på mat. korv med bröd. gott. Klippte den lilla filuren också.
Vi ska festa på lördag. Hugos as usual.

Och på onsdag nästa vecka är jag bortbjuden! jag och nessa ska till en av hennes kunder. käka mat och dricka drinkar. haha, sån söt kvinna! Hon är typ 50 år eller nåt. kommer bli fränt.

Sen blir det ju Lady Gaga nästa lördag också.

Nu när jag gick hem, körde det förbi en "vanlig" polisbil. fast den var full med poliser. 4-5st.. sen rundar jag hörnet, och där står en till. med 4-5 poliser i. jag tänkte oroligt att de letar nog efter nån. och som vanligt tror jag alltid att denna någon sitter gömd i lekstugan på innergården där jag bor.
(om ni har sett hur liten lekstuga det är så förstår ni att det inte är troligt)
Men jag kan inte hjälpa det. och jag är alltid rädd när jag ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0