Frida -

jag är tillbaka.

I onsdags jobbade jag, sen på kvällen fixade jag viktors hår. det tog sin tid, men det vart bra :)

Torsdagen jobbade jag, vart jävligt förbannad på en kollega. Slutade lite tidigare, drack ett par cider med vikki och sen gick vi och kollade på almedal på skylten. Publiken var inte så kul. 25 pers max och alla stod långt ifrån scenen. helt still.

Fredagen jobbade jag, slutade tidigt, hem, duscha och göra sig iordning. festade lite och sen drog jag, nils och vikki och såg den svenska björnstammen. det var bra drag :) Sen gick vi hem till mig igen och fortsatte förfesta. tillslut hamnade vi på hugo, dansade och hade trevligt. Nisse gick hem tidigt ;) efter ett tag gick jag och vikki hem också. när vi skulle sova "råkade han spilla" vatten på mig, men då tog jag glaset och hällde det över honom. hämnden är ljuv. kan tillägga att det var ett stort vattenglas, och att sängen vart väldigt blöt.

I lördags sov vi ganska länge, sen skulle vi möta upp nils och lämna hans väska, när vi väntade på honom såg vi att joel alme spelade. så vi såg ett par låtar. sen gick vi och åt. Bussen till Hageby Centrum och driva runt lite. inget jätte speciellt ställe.

Idag har vi sovit, vart på stan och bara tagit det lugnt. Känner att det var bra för mig att vara ledig ett par dagar i sträck!

Kommentarer
Postat av: sufaja

HAHA min pojkvän gjorde exakt samma sak med vattnet, det första jag gjorde därefter var att gå in på toa och fylla munnen med vatten som han sen fick över sig :)

2010-04-25 @ 21:00:08
URL: http://sufaja.blogg.se/
Postat av: Frida

haha! klarade sig sängen? min säng var verkligen dyngsur!

2010-04-25 @ 23:13:28
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0