Lina-The grounded fireflys are little stars that are dying

vaknar


Inte riktigt redo för att stiga upp. Det är jättekallt i huset, under täcket är det varmt..

Balkongdörren stod öppen inatt också fastän jag stängde den igår. Inte nog med att värmen inte är påslagen än..

Däremot är jag redo för en ny dag på skolan! ser visserligen inte fram emot matten särskilt mycket, men jag vet att det är för mitt eget bästa.. Låter så otroligt tråkigt att säga så:P


Direkt efter skolan ska jag krypa ner i mina bästa myskläder och bara göra ingenting. Finns så många böcker jag vill läsa, filmer jag vill se och tidningar jag vill bläddra i. Jag tror Sofia och jag skulle fortsätta med vårat Desperate housewivesrace också.

Men nu! The, kläder och smink väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0