Lina-Jag lät era lärda läppar leda mig, förleda mig, lura mig

Ännu en dag på skolan, i kollektivet och mitt liv. Som faktiskt börjat arta sig! Fastän verkligheten kommit ifatt mig vantrivs jag inte.

Kom riktigt långt med kappan idag, är galet nöjd! Inte ett enda fel hittils! Imorgon ska jag fortsätta sy i fodret för hand (lite haute couture över det hela faktiskt..) och sy knapparna och armarna. Hinner jag ska jag även sy kragen. Imorgon slutar vi kvart över tolv på dagen, då ska jag hem och fortsätta med tvätten, handla och umgås med Johannes.

Ikväll var jag borta på internatet o kollade på film med Lollan, Johan, Johannes och Emelie. Kom hem, åt lite snickerstårta o pratade med Victor, Andrea och Sofia vid köksbordet.

I helgen är det rockabillykväll på lördag i folkets park, nästa vecka är det maskerad på internatet.

Känner att jag är sjukt dålig på att blogga! Skriver om inget viktigt heller egentligen... Vad vill ni höra om??

Förresten, hetaste modet på killar i höst är tights!!(?) Men jag tror på det.. På rätt kille så!

Kommentarer
Postat av: bella

hoppas du har det bra där borta! Vore kul att se grejerna du syr/sytt nån gång :D

2009-09-01 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0