Lina-Gårdagen summeras!

Kvällen igår var fruktansvärt nice! Lite seg mot slutet bara men resten av kvällen var fin! Alla var utklädda:D längtat tills bilderna kommer upp på facebook o sen här;)

Vi började festen hemma hos mig, kom ganska mycket folk! Träffade Johannes söta flickvän och blev berömd för min håkanoutfit!

Sofia hamnade i västervik och vi andra på internatet. när victor och jag kom hem var Sofia fortfarande inte hemma, vi gjorde spagetti och köttfärssås och låg skavfötters i min säng och tittade på Robin Hood. Sen somnade vi, men vaknade väldigt tidigt av att victor fick nåt ryck och skulle iväg och handla..

Nu kom Sofia, fortsätter sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0