Frida - provjobba part 1

ja ni.

jag är så jävla trött.
Och jag ska dit och provjobba imorgon också.

Folket som jobbar där var jättetrevliga. Ett stort plus är att en tjej är lika gammal som mig :)

Det stora samtalsämnet på förmiddagen var Pruta vs. Prutta!
Haha, 2 av tjejerna pratar inte så bra svenska, så de hade stora problem med det :D
Pruta - prata
Prutta - gas från mage.

Jag och Bea käka på donken.

sen fick jag mitt första test. bleka utväxt.
Vilket inte alls ärnågra problem. men jag var sjukt nervös.
det blev bra iaf och jag fick mitt nästa test.
En damklippning.
(det bästa är att vi har 1 timme på oss och tvättar håret på alla kunder)
Efter klippningen sa kunden:
Tack, det blev jättebra! jag hoppas vi ses nästa gång!

Bea skvallrade även om att hon gett mig beröm uppe vid kassan! :)

(frisörerna tar inte emot bokning, svarar i telefon eller tar betalt. det fixar Lena (helena?)

Men som sagt ska jag dit imorn igen. Det tyckte att jag var trevlig och duktig iaf.
Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0