Frida - okey, så här ligger det till.

Jag har blivit uppsagd. jag blir arbetslös om en månad.
jag blev uppsagd på en fredag, jävligt snällt. sånt kan man göra på måndagar.
uppsagd pga arbetsbrist. det finns inte tillräckligt att göra.

Sara kom hit och tog hand om mig. drack lite cider. sen knarkade jag panodil och sov.

vaknade innan 12 och hoppade in i duschen. Gick ner till hårgänget och fråga om de kanske hade jobb till mig. men jag kunde inte stanna till Nancy kom, för kl 15 hade jag ett samtal att ringa.

Ett samtal som gav mig en arbetsintervju på tisdag. Och jag är jävligt nervös.

Sen kom vikks hit. han sympatishoppade 2 tröjor. eftersom att jag inte hade råd :)
Sen kollade vi filmer. käka på donken mitt i natten bland alla fyllon. och sov.

Idag gick vi på stan igen och han sympatishoppa byxor :)

Nu ska jag se på tv.

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas det är någorlunda okej med dig gumman! <3 lycka till på tisdag!

2009-09-13 @ 18:51:32
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0