Lina-Teitur

Catherine the waitress,
if you only knew where my mind is.
"Is there anything you'd like?"
If I could only tell you!
You haven't even noticed me,
but, oh you are so good to me!

Catherine the waitress,
I don't intend to seduce you.
I'm not a resident, I'm not a regular.
But if I lived here this would be my favourite bar!
Cross my heart and hope to die,
I'm not drunk, and I'm not high!


The accident happened one year ago,
according to the lines in my hand.
A requiem is playing behind my eyes,
but you don't see it, Catherine, do you?
Do you?

Catherine the waitress,
if you only knew where my mind is.
"Is there anything you'd like?"
If I could only tell you.
You haven't even noticed me,
but, oh you are so good to me!


Hela morgonen har jag lyssnat på Teitur. Det var längesedan jag gjorde det. Vet inte varför, han sjunger så vackert. En hel del sjunger dom på isländska och jag fattar inte ett ord men språket håller mig intresserad.
Sofia och jag har precis klivit upp ur våra varma sängar med våra enorma duntäcken för att möta den onda världen full av vägarbeten, komma till skolan och alla underbara människor där och sedan fira helgen, Sofia med fest och jag ska ner till Kärleken. Ni ana inte hur mycket jag saknar Lukas! Att nån så nära kan vara så långt borta..



Igår var en väldigt händelserik kväll..
Jag var hemma hos Andrea´s rumskompis Alex och hjälpte honom med att limma latexkläder. Fick massa hemsidor och bilder visade för mig och ett föredrag om människor med udda fetischer som skulle passa i ett föredrag eller på någon mässa..

Japp. Innan, sängen. Nu, kaffe. Sen, kall bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0