Lina-Kan själv!! ???

I helgen slog jag ut tänderna igen.. Fast denna gången mer allvarligt och tre styckna istället för två. Jag ska få protes på ena framtanden. Dom ska bara få ut roten först. De försökte i tre timmar i måndags men fick inte ut den. Torsdagen kommer va den värsta dagen i mitt liv på aslänge..

Och vet ni vad?
Jag klarar det här med! Jag klarar precis allt! Mamma är stolt över mig för det, jag själv känner bara att jag är så sjukt nära på att falla sönder.. Jag går åtminstone ner i vikt massa nu när jag inte kan äta..


Det hade faktiskt varit jättejätteskönt att ha Lukas här.. Bara ha honom nära. Men han kunde tyvärr inte hjälpa mig. Så jag får fortsätta klara mig själv framöver....

Det är jävligt skönt att gråta ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0