Lina-I like it when you taste me away becouse it´s so naughty<3


Jag har kommit tillbaka! Efter ett tag av idétorka har jag äntligen kommit igång med min kavaj igen!! Jag har även fått en idé på en skinnkjol (nej den ska inte höra till kavajen utan bäras för sig..) och några tunikor i jerseytyg. Skisser on project.. Ni kanske inte tror mig men skisser är en stor del av arbetet..


Här kommer några bilder från mönsterkonstruktionen av skinnkavajen. Allt är gjort från scracht för hand. Det finns färdiga mönster också men det får man inga guldstjärnor för på högskolan;)









Nu ska jag bege mig till affären och sen städa rummet. Benjamin kommer hit idag:D Fest ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0