Lina-A shot of love

Tadaaah! Tröjan är färdig, jag har även använt den (tjejkvällen på metropol i torsdags) och fick massa fina kommentarer! Den var omtyckt:D hade även min kappa på mig som även den var väldigt omtyckt!




Gjorde även ett halsband när jag kände mig lite småpysslig. Det är gjort av chiffongtyg och gamla pärlor av ett halsband. Man syr som ett rör av tyget och stoppar in pärlorna där och knyter en knut mellan. jätteenkelt!



Vi kör en torsdagens outfit också:D extra spejsat med min nåldyna som jenny gjort åt mig:D










Nu ska jag vänta på att det ska sluta regna så jag kan ge mig ut och gå en runda.. tills dess ska jag läsa lite bloggar, städa rummet och klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0