Frida - trasigt.

jag är ingen stark människa. Jag gråter ofta. känner mig värdelös.
jag är känslig även om jag ibland ger intrycket av att jag inte bryr mig om vad folk säger och tycker,

Jag har höga murar runt mig för att skydda mig själv. varje gång någon sårar eller sviker mig så bygger jag dem högre. Murar högt och starkt för att skydda mig själv.

men jag har blivit dålig på det. jag har flyttat murarna längre ut och släppt in folk innanför.
jag vill inte, men jag måste nog kasta ut folket och flytta in murarna. bygga dem starkare.
Skydda mig själv.

Jag vet att jag klarar mig ensam, det har jag gjort länge. men jag vill inte behöva vara ensam innanför.
Nu får det bli så för ett tag. Flytta ut folket och börja reparera mig själv.
Inte lita på någon. vara misstänksam mot allt och alla.
Ha inställningen att jag inte förtjänar något.
Jag tror att jag kommer att må bättre om jag inte är beroende av någon.

Jag älskar fortfarande mina vänner. men jag älskar dem lite mer på avstånd.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad har hänt gumman? :( jag finns alltid här för dig, no matter what. <3

2009-11-01 @ 17:45:23
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0