Frida - Solen skiner fastän att det är höst! :)

Hej hopp.  En såndär härligt lat dag idag! :)

Igår var det säsongspremiär för desperate houswives! insåg att jag missat en säsong, men jag fick ändå vikks till att de det med mig. och sen hajar som hajar. åh, jag älskar den filmen! :)

Sova länge, eller till kl 14 iaf. men jag har ändå inte hittat nån ork att göra något vettigt än. Ska dricka lite kaffe och sen vid 18 ska jag iväg att klippa. välbehövda pengar det där! jag är fattig som en kyrkråtta nu. örk.

Hittade precis en clementin i kylen! ÄKTA LYCKA! :)
(det är final i australiens top model nu också, repris men vafan! top model är alltid top model! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0