Frida - sök efter diamanten.

Hahaha!

måste bara börja bloggen med ett skratt. för jag har skrattat så sjukt mycket idag.
Det började med att en kollegas gylf hade gått sönder, hon stod och försökte fixa den. Då kommer en annan kollega och ser det. och tror att hon står och övar dansmoves framför spegeln.
Sen så kom samtalet in på stripptease. haha! och han visade moves. HAHAA jag satt och skratta så att tårarna spruta och jag fick kramp och andnöd.

Klippte en söt kille idag. Lena töntade sig massor. Haha, spionerade och blinkade till mig när han inte såg. Haha.

Vid lunchen diskuterades det bröst och hantverkaren gissade bh storlekar. fråga mig inte varför. men han hade fel på min.
(jag vet nu hans frus storlek samt hur ofta de har sex. hua)

Sen berättade han för mig att han varit med i en porrfilm, vilket resulterade i att jag hamnade i en hög på golvet och skrattade så att tårarna sprutade igen.

Det måste lysa mobboffer om mig. för jag har varit mobbad från första stund. dialekten och massa annat. hantverkaren säger att jag inte haft sex. och sen tror han att jag gillar tjejer.
Men alla säger att jag är sååå söt. och de verkar bestämt sig för att hitta en kille till mig.
hua det vill jag inte vara med om.

Förövrigt ett 2,5h långt möte efter jobbet och jag fick vänta 50 min på tåget. men mötet innehöll rollspel som gjorde att jag dog av skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0