Frida - Shut your mouth, its time to dance!

igår bloggade jag inte. Jag jobbade. sen mötte jag upp Vikks som hade sett krunegårds spelning. Vi gick förbi stället han spela på när vi gick hem. han var kvar. Jag hade stor lust att öppna dörren och skrika:
YES PLEASE MARKUS COME TO ME!
men det gjorde jag inte.
Sen kollades det idol en halv film och sen sömn.

Lämnade en sovande vikks och drog och jobbade. en rolig dag med grym team work.
igår jobbade jag förresten iklädd en rosa peruk. typ en bob. Haha, de tyckte att jag likna marilyn monroe.
Fett.

Nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska ha på mig ikväll. det är svårt. har inga kläder >_<
men det ska bli utgång iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0