Frida - Mitt solsken.

Idag fyller mitt fina solsken år. Sofia Sken (Chen) är 20 år!

vart tar tiden vägen? Det känns som igår det var Nallebjoarn_F14 !

Så mycket roligt vi har upplevt tillsammans. Allt från london resor till att springa mitt i natten mellan Vittsjö och Bjärnum. i december, i minusgrader. Våra Göteborgs resor, skräckfilmsmaraton. Anti singel grodor. kidnappa snoris. limma upp darin bilder på snoris skåp.

Ja, massor! Hon är så fin, mitt egna lilla solsken. (ja, hon är fortfarande liten fastän att hon får gå på systemet. hon är typ 150 cm bara!)


Grattis gumman. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: sofia

aw, tack. ;) älskar dig med!

2009-10-28 @ 16:46:35
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0