Frida - Min hjärna är en bomb.

Vet ni att jag tydligen är manlig?

igår när jag skulle klippa mig sa Alberto : Nej, inte kort! hon kommer att se ut som en kille!
Då säger marie: Ja, men Frida är ju ändå inte feminin. Kolla på henne.. Piercingar och tatueringar...

Fast på morgonen sa Lena att jag såg ut som en docka och marie att jag var en liten flicka.
Skumt det där.

Idag sov jag till 13 typ. Sen shoppa jag och drack kaffe på hårgänget. de gillade mitt hår! :D
Sen stan med Sara och Amanda <3
Därefter tjänade jag 220kr för att klippa Lotta. Hon matade mig med mackor också. jag hade bara käkat en halv tallrik yoghurt så det var bra. Både hon och camilla tyckte att jag blivit smalare. men de har fel. tyvärr.

Nu är det bonde söker fru. Me like. Nästa år ska jag söka och säga att jag är FarmVille-bonde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0