Frida - jag har alltid varit en liten drake.

Gick ner på stan, fixade mitt busskort och lite dricka. Köpte också två par vantar.
Jag har egentligen inte råd, men då jag har världens bästa mamma som lånar mig pengar så tänkte jag att det var värt det,

Jag kan ju inte klippa om mina fingrar fryser sönder och ramlar av, right?

Sen gick jag till hårgänget, drack kaffe och pratade med de fina flickorna där.
De är så himla underbara och säger så snälla saker till mig.
Får se till att det blir av att ta en fika med dem någon kväll!

När jag kom hem fixade jag med tvätten och nu har jag gjort kycklingsallad också.
diskat.

Jag saknar Emmie, Sofia, Sara och Lina. Mina fina underbara vänner som jag inte träffat på ett tag.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknar dig också!

2009-10-13 @ 20:44:04
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0