Frida - Jag är en loser baby.

Jaha.
Måndagen är snart över. hade massor att göra på jobbet. men jobbade med Bea så det var trevligt :)
Vi ska kanske festa i Linköping på lördag. vi får se lite hur det slutar :)

Jag frågade vad vårt möte vi ska ha på torsdag skulle handla om.. då sa bea:
Vi ska hitta en man åt dig! alla här är gifta och du är singel. vi kan inte ha det så!

Jag är lite oälskbar. det får mig att tänka på en sång Kung jonas lärde mig när jag va liten..

Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig,
bara för att jag äter mask!
Korta och klibbiga
Långa och Slibbiga
Jag har dem i en ask!

Haha, kanske inte så konstigt att jag är singel :D

Är ledig i morgon :) Men jag missar Markus Krunegård på fredag och det gör mig sur.
jaja, man kan inte få allt.

http://www.yearbookyourself.com/


Jag åker pendeltåg hem från Linköping. Då spelas denna låt på repeat i min hjärna.
hahah, jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Videon är EPIC bra! :'D

2009-10-12 @ 22:40:03
Postat av: Kalle

Videon är EPIC bra! :'D

2009-10-12 @ 22:40:19
Postat av: Kalle

Videon är EPIC bra! :'D

2009-10-12 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0