Frida - ge mig ingen vit skit ge mig afrobeat!

Mina lediga dagar är snart slut.
Söndagen sov jag ju till 16. sen kom vikks hit kl 23.
Igår gick vi och köpte färg. 5.1. Sen färgade jag hans hår.
vi käka på donken och gick till Lidl där jag råka testa världens äckligaste parfym. bajs lukta den :/
Idag har vi bara latat oss. och lyssnat på krunegård.

Ikväll kommer camilla hit. ska klippa henne. imorgon efter jobbet ska jag klippa saras lugg.

Åhja. det känns rätt bra nu. jag är pepp på att jobba imorgon också. om jag bara sluppit gå upp 06.10 så hade allt varit finemang.
men vafan. jag ska inte klaga.
Nu ska jag fortsätta ge sofia goda råd om relationer och pojkar på msn. jag är ju så bra på sånt.
"jag är lite efterbliven när det kommer till kärlek och relationer."
"jag tror att jag är en sån som blommar sent"

haha, det är mina egna åsikter om mig & kärlek.

Kommentarer
Postat av: sofia

*     phiper    , säger:

*HALLÅ!

     phiper    , säger:

*lyssna på mig nu!

     phiper    , säger:

**En kille som är schysst, och har bra musiksmak är man vän med.



*En kille som är snygg, men inte har nåt utöver det har man bara sex med.



*En kille som är snygg, schysst, bra musiksmak osv. är man tillsammans med

     phiper    , säger:

*bra guidelinjer

     phiper    , säger:

*man ligger inte med nån ful

     phiper    , säger:

*bara om man är redlöst full

     phiper    , säger:

*då är det okey

     phiper    , säger:

*men man ska helst inte komma ihåg så mkt av det efter

2009-10-20 @ 18:10:10
URL: http://sufaja.blogg.se/
Postat av: sofia

HJÄRTA!

2009-10-20 @ 18:10:28
URL: http://sufaja.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha. jag ska skriva en bok med tips.

2009-10-20 @ 22:25:49
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0