Frida - Du är som jag, och det är inte bra.

För att utveckla morgonens inlägg så kan jag ju berätta att när det ringde så trodde jag att det var alarmet.
Jag blev typ gråtfärdig för att jag var så trött och verkligen inte orkade gå upp.
Sen fråga jag med panik om det var morgon eller natt för jag kunde inte se klockan på mobilen. Helt förvirrad.
Sen fick jag somna om och sov sjukt gott.

hade inte så mkt att göra på jobbet idag. fick städa lite. och sen 3 kunder (2 klp, 1färg + klp.)

Fick skjuts hem, så min kära pendel fick åka utan mig. Hemma har jag gjort krabbelurer och duschat.
Det händer inte mer idag. men det är skönt. Sparar festandet till nästa helg.

Ni är jävligt dåliga på att kommentera. töntar! Skriv en fråga, ett förslag på nåt att skriva om. säg hej. säg vad som helst. Ni kan få vara anonyma om ni är fegisar.

Det var nåt mer, men jag håller det nog för mig själv.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag fick elin att lyssna på paniklåten igår. det slutade med att hon sjung pan-i-i-i-i-i-i-i-i-k resten av kvällen ;)

2009-10-25 @ 10:15:15
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0