Frida - bajsmorgon!

Igår städade jag inte bara köket, utan hela lägenheten fick sig en omgång. Hurra!

fast jag var arg. på allt och alla. Det resulterade i att jag inte kunde somna. klockan var en bra bit över 1 innan John Blund kunde kasta grusfanskapet i ögonen på mig så att jag föll i koma.

Nu har jag halsat en kopp kaffe och är på god väg med kopp nr 2.
Jag har också bestämt att idag ska det vara leggins och shorts. jaha, som att du inte fryser tillräckligt mycket i jeans Frida?!

Ibland är jag korkad. men skitsamma. det drabbar mest mig själv.

Kommentarer
Postat av: sofia

kör dubbla par. eller trippla (?)

2009-10-27 @ 16:11:06
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0