Frida - Andra behöver sova en natt, för oss räcker det med en kvart.

Det bästa med att blogga på morgonen är att jag är så trött att jag inte kommer ihåg att jag gjort det när jag kommer hem.

Idag var en rolig dag på jobbet. Trevliga kunder.
Det dumma är att efter Marie (personalchefen) såg klippningen jag gjorde på en tjej, så har hon nog lite fått för sig att jag ska klippa henne. men usch och fy, det vågar jag inte!

Men jag har stora planer för mitt hår. nästa vecka är det dags. annars blir det fix och trix hemma.
för jag är envis som synden. och jag skiter fullständigt i om mitt hår blir slitet. så det så.
Kids, do not try this at home typ. Pälsmössan ryker och det blir en ny fräsigare färg. basta.

Krunegård har skrivit en låt om mitt liv. Dålig på vardag heter den. "jag är dålig på vardag och duktig på fest. usel på sånt som människor gör mest"
Jag blir så glad när jag hör den. nu hoppar jag runt och sjunger "hur dålig som helst" Det är jag det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0