Frida -

Morgonen började med att jag var barnvakt åt en snart 2 årig flicka. haha! Hon gillade mig.
Sjukt att barn gillar mig^^

Sen fick jag min första kund. utväxt och klipp. blev jättebra och hon var väldigt trevlig :)

Sen hade jag 3 klippningar till.

Nya personalchefen är sträng ska ni veta! Vi får inte använda mobilerna under arbetstid.. inte ens om det inte finns ngt att göra. bara på lunchen! Så det är inte lönt att ni hör av er till mig under dagarna.

Men jag gillar henne! :) (kanske ensam om det just nu!  ;)
Jätte trevlig och med humor. Men vem vet. jag kanske ändrar uppfattning nån gång.

Nu har jag duschat och borde sätta fart med hair&makeup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0