Lina-usel på sånt som människor gör mest

Jag drömmer om nån som är lika smart som mig och Johan Didion.
Jag drömmer om nån som är lika dum och naiv som mig oh dom jag bryr mig om.
Jag drömde och glömde bort att det var du där i nuet som betydde nåt.
Jag fastnade med blicken för längesen, i äventyren, bland alla ljusen, i musiken.

Jag är dålig på vardag och tråkig på fest. Usel på sånt som människor gör mest.
Med dig vill jag lära mig vad som helst. Med dig vill jag bli vad som helst.

Jimi Hendrix från USA, man blir besviken när man har höga förväntningar..
Jag hade alltid hört så mycket om gitarren och honom, och så var det helt vanlig blouse med helt vanlig sång..

Jag tröttnar på människor jag tröttnat på, men med dig ä rallting alltid nytt.
Det är stort, det är rätt, det är viktigt, varför ska jag vara riktigt ärlig?

(hur vanlig som helst)







Fin låt, fin natt, fin helg.

Vetlanda, here I come again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0