Lina-Och han sa.. Jag är en blåval.

Lördag; maskeraaaaaaaaad, beastieboys, svininfluensan, farbröder, poliser, madonna, BON, vita ögon, blinkande lampor, alkoholfri, för höga skor, trasiga strumpbyxor, käppar, asgrabbing..
Sen; skjuts hem till Axel, kaffe med honom (görandes korttrick) och Andrea (som var mer inne i sin Varm och Kall än i kaffet..)
Markus i öronen hela vägen hem genom Gamleby
Varm oboy och musik i sängen klockan tre på natten..


Söndag; pizza, fail, kaffe med kanel hos Axel, mys med Andrea, tv-spel, middag och film hos Purvins.






Måndag snart... Då värmer vi oss med sånt här:

"Han sa; jag har sett dig när du vandrar varje kväll, du tänker högt och viftar armar. Han sa; jag är en blåval, jag kan ta dig härifrån, från din öde ö, från dina papper och pennor. Du är en förlorare men du kan gömmas i min mun, en människa är inte tung att bära på.

För vad ska det bli av dig? Ja vad ska det bli av mig?

Jag sa; om du äter upp mig ska jag hämta mina bröder! Och jag ska tjallala, tjalla ifrån döden. Och jag ska skriva brev till dina närmaste och bästa och säga att du lurar folk som emellanåt är ledsna..

Jag är redan vinnare!

Vad ska det bli av dig? Ja vad ska det bli av mig?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0