Lina-I´d roll out of the bed in the morningand throw on what i wanted and go and drink beer with the guys!

Måndag... Behövs det verkligen säga mer? Dom är definitivt dom jobbigaste dagarna för mig! Men!! Jag vet iallafall att den är över nu, och har en hel underbar vecka att se fram emot!

Har gjort en egen spellista som passar utmärkt till morgonkaffet.
Bytta ut lampan i fönstret mot mina julpyramider.
Imorgon öppnar vi första luckan i chokladkalendern och dessutom flyttar nicklas in hit. Det blir skönt med lite mer liv i huset! Sen om jag får sova nåt är en annan fråga.. han har visst samma dygnsrytmer som Jocke som på min fråga om han varit vaken länge svarade: "jaaa rätt så-- sen klockan elva.. igårkväll!"

Nu ska jag försöka lösa sista orden på korsordet innan ja sover!
Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0