Lina-.:För ni betyder ingenting:.

Jag tyckte det var på tiden att det kommer in lite bilder ifrån skolan här igen!
Här följer lite skitdåliga bilder på vad jag just nu sysslar med..

En kavaj.. I skinn.. fast detta är bara toallen så den är i lakansväv.
Har kommit så långt att jag klippt ut mönstret i skinntyget (fejk) och fått ihop det. Även fodret är ihopsytt. Sista utprovningen är det som gäller! Arbetet har dock stannat upp lite.... HAr för många bollar i luften just nu..





Här är min tunika som jag hoppar blir färdig lagom till julfesten! Den kommer vara ganska speciell.. haha! fler bilder kommer;) Det är jätteviktigt att pressa alla kanter för då.. då ser den.. ny.. ut...


Jenny är glad som vanligt och jag är lite gnälligare:P

"men drygt kan ju vara bra oxå"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0