Frida - You just want to hurt me, and leave me desperate.

Jag mår bättre idag. åt 2 panodil zapp till frukost.

Men det känns lite som att jag går i uppförsbacke nu och ännu ser jag inte toppen. det är jobbrelaterat. det kommer att bli sjukt jobbigt den närmsta tiden. jag älskar jobbet, så det är inte så. Mina kollegor är fina och säger alltid snälla saker till mig. Det kommer bara att bli så mycket nu. Men jag hoppas att det löser sig. för jag är trött. och det kommer väl fortsätta så.

nu sitter jag och kollar på idol med en inpackning i håret. den satte jag i på jobbet. den ska tydligen kunna reparera håret upp till 100% redan första användningen. vi får se. jag är skeptisk.
Eller som jag sa till säljaren.. "Aha, upp till 100 %, så det kan lika gärna vara 1%?"

ikväll kommer nog vikki hit. ska klippa honom. Och på söndag ska jag nog köpa en julgran. en silvrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0