Frida - Sunday best and broken glass

Ännu en helg är över. Igår gjorde jag och viktor bomber med gula kinderäggs skal. bakpulver och vatten. Poff! Två misslyckade och en perfekt. De kastades ut genom mitt köksfönster. haha.

Sen drog vi hem till Sara och var dör en stund. sen vidare till annan förfest. taxi till palace. En trevlig kväll.
Idag sov vi länge. viktor åkte hem och jag försökte att inte somna om. gick till coop och skulle panta. men maskinen va sönder så jag ställde skiten där.

Sen hem till sara och se på film. lite skitsnack, kaffe och julmust.

Imorse såg jag att glaset vi använde när vi gjorde bomber va sönder. men vi vet inte hur det gick till. haha

Jag borde tvätta mitt hår, men jag orkar inte. får se till att inte snooza imorgon så löser det sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0