Frida - Söndag.

Gårdagen slutade med en utgång. Vi höll oss kvar i Croydon då vi var ganska sega.
Först en drink på the ship och sedan drog vi till Tiger tiger, som var sjukt fint :)
Vi var inte så aktiva dansare, men det var sjukligt roligt att se på de som hade mod nog att bjuda på sig själva.
Flodhästarna som dansade var roligast.
Idag vaknade vi vid 13 tiden. emmie gjorde mackor till mig som jag åt liggandes i sängen. Sen ut på stan. Jag köpte 3 nagellack, jag är beroende av att köpa nagellack. nu har jag köpt: blått, gtönt, gult, rosa & orange/rött. bara under dessa dagarna. köpte även nya skor! Så mina sletna vita festivalskor får nog begravas här. de har överlevt siesta, hultan och way out west. strongt ändå. De nya är färgglada och har massa skosnören, så jag har ingen aning om hur jag ska knyta dem.
Och hur jag ska få hem allt är ett mysterium. väskan vägde 8,5kg på vägen hit. men jag klär på mig några extra lager kläder så ska det gå fint.
köpte lite till saker, men det är lättare att jag visar dem sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0