Frida - Snart slut.

Idag åkte jag ensam in till London. hade väl inte skyhöga förhoppningar om att det skulle vara såå kul men det var underbart :)
Gick på Carnaby street med en latte från starbucks när det kom fram en kille som ville ta bilder på mig till sitt examensarbete. jag vet inte hur det blev, men jag ser nog mest ut som ett rådjur i strålkastarsken. typ. han skulle mejla mig bilderna iaf.
Sen gick jag längst oxford street. Blir stoppad av nån såndär rädda världen snubbe. jag sa att jag inte var intresserad av sånt. och då ville han bara prata. han berömde mig för min engelska och hoppades att vi skulle ses i framtiden typ. Jag stirrade mest på hans tänder som inte var så trevliga.
Jag gick rundor helt planlöst, hittade små söta affärer. sen bestämde jag mig för att dra till Camden.
men det var nåt gay med tunnelbanan så jag fick ett impulsryck och hoppade på den som gick åt andra hållet- Från Leichester gick jag igenom chinatown och sen till soho!
Det är där alla sexaffärer, strippklubbar och gayklubbar finns. Fnissandes som en liten flicka kom jag in på nån smal gata som bara var kantad av snusk. det var bara män som gick på gatan också. men jag hade kul! :D
Idag har jag köpt en panda som bajsar brunt godis, 7 nagellack (jag kommer inte få hem alla, för jag får max ha 10 flytande saker) och en mascara. Sen köpte jag en fön i present till jay. hans gick sönder imorse. en rosa/vit retrofön!
Kvällens planer hoppas jag består av att dra till Lloyds och dricka kannor med purple rain. men man vet inte vad syster och jay tycker om det. Vi får se.
Jag saknar redan london. det är bajs. jag borde bo här, och alla mina vänner borde också bo här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0