Frida - Onsdagskvällar är nice.

Idag har jag jobbat. 2 drop in och en utväxt färgning. Chill dag.

marie fjantade sig massor med mig (personalchefen) petade på mig och var löjlig. Och när jag säger meh, lägg av! så säger hon: "Hej jag heter Frida!" med sådär löjlig röst som jag brukar göra mot henne :D hahaha!
Underbart. det är så kul på jobbet.

Sen klippte jag Bea, (eller Triss som jag säger) Klippte av henne håret på ena sidan, sparade längden på andra. Jag gillar inte att klippa frisörer, men hon ville att jag skulle klippa för att jag klipper modernt och coolt :) och hon var nöjd :)

Sen när jag gick hem från tåget gick jag hem till Amanda, sara var också där. så vi kollade på bonde söker fru. Sen hem till mig, vit chokladlilör, äppelvin, dagens man och true blood. Amanda stannade hos sig dock.

Helskön kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0